Publicidad

La Dutxa




Abans d’anar a la dutxa, he baixat al carrer... havia de sentir la teva olor...
CK summer?... - he demanat - , me la deixes olorar?… (- a tu t’agradarà - m’ha dit la dependenta - és de les teves… fresca, agradable, suau amb olor de net. )
Pinta bé… he pensat …. M’he posat una mica de colònia al canell…
La veritat és que tota la situació és tan irreal que m’excita….
He tancat els ulls i t’he olorat….La teva olor ha impregnat el meu nas, i has aparegut davant meu….
He obert els ulls i no hi eres… No hi eres... físicament, però …. eres aquí...podia sentir el teu alè esborronant-me la pell del clatell... M’he posat de pell de gallina...
He anat cap a casa… però no he pogut resistir la temptació... i al passar per davant de la gelateria... he comprat un gelat de xocolata negra.... ,t’agrada la xocolata?... a mi síiiii
He entrat a casa,… he connectat els contestadors…, he tancat les finestres…, he posat música... George Michael, Songs from the last century…, un dels discos més sensuals que mai s’hagin enregistrat…. Amb les primeres notes de Brother can you spare a dime he anat cap a la cambra de bany, m’he mirat al mirall, m’he acostat el canell al nas... he tornat a sentir la teva olor…..he tancat els ulls...
Has tornat a aparèixer, ets darrera meu... ,la teva mà esquerra m’ha agafat per la cintura mentre que amb la dreta al coll em passes el teu dit polze per els llavis… Te’l beso, mossego i llepo …
Recolzo el cap a la teva espatlla…, apartes els meus cabells i comences a besar-me el coll… Amb petons petits, calents, humits….
Les teves mans recorren el meu tors i es queden cada una en un pit…, els engrapes... , els meus mugrons s’han posat durs amb el teu contacte… i es dibuixen sota la samarreta. Aixeco els braços i me la treus. Poses les mans a les meves espatlles i, mentre les beses, fas caure els tirants del meus sostenidors... Primer un..., després l’altre... A poc a poc sense presa. Finalment els descordes i cauen a terra... Les teves mans han aparegut per la meva cintura recorrent centímetre a centímetre la meva pell, van pujant fins que els teus dits es posen a jugar amb els meus pits... Comences a dibuixar cercles al voltant de les meves aureoles... i ,a poc a poc, els vas fent més petits fins quedar-te amb els meus mugrons entre el polze i el cor. Els estires, pressiones i pessigues, a poc a poc, sense presa.... Em deixo fer ..., m’encanta...
La teva mà esquerra ha començat a baixar per la meva panxa, per les meves cuixes..., per el meu cul... Tens les mans grosses..., m’agrada... Descordes la cinta que aguanta els meus pantalons i, a poc a poc, han lliscat cap a terra... Hàbilment has fet desaparèixer, també, l’única peça de roba que em quedava al cos,... ja estic nua davant teu.....
M’agafes a pes i entrem a la banyera, el contacte amb el teu cos fa que m’encengui encara més....
M’has mirat i un somriure s’escapa sota el teu nas.
Agafes el gelat de xocolata i me’n dones una cullerada, em beses i em llepes... Comences a dibuixar amb els teus dits camins de xocolata pel meu cos..., la fredor del gelat sobre la meva pell....., sobre els meus llavis..., sobre els meus pits..., sobre la meva panxa..., sobre el meu sexe... Ummm, quin calfred més agradable recorre el meu cos... , el meu sexe calent s’ha fos amb contacte amb la xocolata freda...., i després..., comences a llepar-la.
La xocolata t’agrada.... i a mi veure com te la vas menjant.
La teva llengua... a la meva boca,... al meu coll,... als meus pits... ummm em fonc..., m’agrada massa..., el meu cos et necessita..., et crida... Les teves mans s’avancen a la teva boca i recorren els meus engonals..., saber el que ha de passar encara ho fa més excitant..., no puc més.... El teu dit índex recorre de dalt a baix el meu sexe..., estic tan mullada...; amb els dits separes els meus llavis i amb la llengua cerques el meu clítoris, està inflat i batent , el xupes, no puc més..., ummm . Noto com tot el meu cos s’electrifica... No... puc... més... em fonc.
Tinc un orgasme brutal..., no puc evitar cridar..., la meva esquena es vincla... , el meu cul es contrau..., els espasmes vaginals són brutals.... El clítoris em fa mal de tan sensible.... Els meus mugrons són erectes i enormes. I tu..., tu no pares... Vas alentint els moviments..., adaptant-los a la meva respiració... , llegint el ritme del meu cor.... Tornes a pujar a poc a poc desfent el teu camí amb petons i llepades fins que arribes a la meva boca.....
Obro els ulls..., ja no hi ets...., apago l’aigua..., m’eixugo i ,amb la tovallola el voltant del cos, m’assec davant l’ordinador i t’explico el que ha passat...
Crec que hauré de tornar a la dutxa...

Lluna Negra

1 comentario:

  1. Ha sido como vivirlo…cada palabra ,cada detalle que das..es muy real. Increíble. Felicidades.

    ResponderEliminar