Publicidad

UN BON COR



Ànima de canti,
bola de cotó fluix...,
el meu gosset de peluix.
......

Quan la clau gira, es trenca el silenci absolut. Et recargoles com una boa i avances fent esses. Et crido i somiques, ratllant el parquet. Les teves urpes rellisquen damunt de la fusta, derrapes, te la fots... Però no pateixo, no vas molt de pressa... Quedes una mica atordit, però em mires fixament amb aquests ullets de bola de vidre i et sento panteixar...

.......

Un cabdell nuat,
i un pèl gamarús...,
el meu gosset de peluix.

.......

Ets de bona pasta, et fas amb tothom. El teu territori està farcit d’enemics. De invasors desconfiats que et miren amb distància. Tu no entres en disputes, ets el millor amfitrió… Sempre a l’espera d’una guitza amistosa que empenyi una pilota, o una bola de paper, o una cigala de corda. Tira-la, tira-la, demanes. Un i altre cop. M’he arribat a creure que tens la memòria d’un peix i que et penses que sempre és el primer cop. Quina meravella!

.........


T’estimo gosset,
ets un bon jan...,
els anys passen volant.

..........

Ets gran sí, però tens la virtut de fer créixer la criatura que porto dins quan et miro. M’agradaria, per un moment, poder veure’m com tu em veus. Sentir la meva olor com tu la sents. Notar la meva tristesa i la meva alegria. He llegit que hi veus en blanc i negre – o hi veies, ara hi veus poc -, i segur que és veritat. A tu no et fan falta els colors, no et fan falta perquè tu els poses.

............


Ànima de canti,
bola de cotó fluix...,
el meu gosset de peluix.

10 comentarios:

  1. jo soc de gats

    els gossos no em barrufen

    pro si algun dia tingues un quissu

    magradaria mol que fons com el camel

    es alegre com el luisma

    :)

    ResponderEliminar
  2. Jo crec que en Camel es pensa que és un gat

    ResponderEliminar
  3. Doncs jo se; que el Camel es molt afortunat de tindre dos amics com vosaltres dos ...

    *Ostrias ara ploro de veritat (com una noia)

    ResponderEliminar
  4. nena... quina meravella de text... és tot poesia, m'he emocionat!!
    I m'he adonat que fa molt que no el veig, el Camel, que jo també vull veure aquesta ànima de canti i tirar-li la pilota una i una altra vegada. I tinc moltes ganes de veure't a tu també.
    Què fas dilluns vinent? vols que dinem juntes? puc venir a casa teva, porto pasta i cuinem, que la sé fer molt bona!! I després si vols, passem la tarda juntes, si pots.
    He de veure al Camel, la Lola, tots... I A TU!!
    Petons com cigrons!

    ResponderEliminar
  5. Hola dolça !! No es escrit per mi. Es de wAlter bArros, crec que t'interessa conèixer la seva feina amiga actriu. :)

    * Camel esta tocat del cor ...

    ResponderEliminar
  6. un dia em carregaré un gat!!!!!

    ResponderEliminar
  7. jajajajaa, m'encanta aquesta conversa Camel-Taho. Què me'n dius, de la cita per dilluns, et va bé???
    Me apunto el señor Walter Barros, i tant!!

    ResponderEliminar
  8. mmmmm... és preciós.. m'he quedat sense paraules... deixo que les llàgrimes expliquin el que sento...
    petonets camel... petonets preciosa...gràcies Walter.

    ResponderEliminar
  9. ............................................................................................................................................................ T'ESTIMO ..............................................................................................................................................................

    ResponderEliminar